Első story

2009.11.28. 20:48

 Egyik nap egyáltalán nem volt kedvem felkelni de mivel suli volt muszáj volt  mennem.Ez úton módon elkellet szenvednem  a tornácig onnan a biciklimig ráülni és kigurulni az ajtón.Ahogy döcögök le a hosszú (három fokos csiga) lépcsőn megint úgy nevezett fantázia rohamom támadt így hát elkezdtem gondolkodni és nagyon figyelni magamra hogy megjegyezzem a saját történeteimet.(lehet. sőt biztos hogy hülyén hangzik de így volt).Annyira  elmerültem a gondolataimban hogy ahogy kifordultam az útra nem figyeltem fel a közelben dolgozó munkások ordibálására és beletekrtem egy nagy fekete lyukba amit a régészek 2 napja fedeztek fel.Senki nem tudja mi van benne.Én már igen.Így hát beletekertem.Zuhantam két métert és nekem teljesen úgy tűnt mintha 10km/h-val  estem volna kb 1 óráig.Aztán leértem.A sötétség teljes és a biciklim majdnem tönkre ment.Aztán kezdtem vélni látni egy kis fényt a nagy sötétségben.Felültem a biciklimre, tekertem nagyon lassan és kb. 1 perc múlva...

                             

A bejegyzés trackback címe:

https://kolifan.blog.hu/api/trackback/id/tr521559458

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KoliFan 2009.11.28. 20:52:07

Lécci miután elolvastad írd le kommentben hogy hogy tetszett e.
süti beállítások módosítása