Azta

2010.06.29. 21:30

- Ez a szoba nagyon szép.

- Köszönöm.Ebben az épületben a legtöbb szoba ilyen.

- De hol van ez az épület?Én sehol nem láttam ekkora épületet, amibe egy ilyan szoba   beleférne.

- Igen.A családom csak úgy nevezi hogy a "palota".Van benne három ilyen szoba.Egy a szüleimé, egy az enyém, és egy mostmár a tied.

- Van saját szobám,ráadásul ekkora?Ez nagyon szuper.

- És még nem láttál mindent.-ekkor Glen benyitott egy nagy fa ajtón.-Ez itt a te saját fürdőszobád.-ahogy belépek egy csupa márvány szoba kerül elém.A sarokban egy hatalmas fürdőkád ami inkább már egy kisebb medence .Nagyon szép volt.Egyszerűen imádtam!Eddig csak egy kicsi kék kis zugom volt amiben egy emeletes ágy volt ami alatt egy asztal díszelgett.Éppen csak 4 méter szabad hely maradt még a szobába.Ez a szoba űberelte az összes álmomat.

- Látom tetszik.-mosolygott rám Glen.

- Istenem!Ez maga a megtestesült álom!A szoba, te és minden...-ekor egy kicsit elkezdett könnyezni a szemem.

- Na,ne sírj!-ekkor Glen az újjaival felemelte az arcom, és akaratlanul ránéztem.-Ha kisírod a szemed attól nem lesz jobb semmi.Meghalt, és kész.Akármit csinálsz te már nem tudod visszahozni.-dühös voltam de igaza volt.Akármennyit bőgök, már nem fgo visszajönni.Inkább élvezem amit eddig kaptam.-Jaj!El is felejtettem. Nem sokára vacsora a családommal. Itt az alkalom, hogy élőben is megismerjenek.

- Nem hiszem, hogy ilyen ruhában látni akarnak.

- Akkor úgy tűnik ezt is elfelejtettem. Itt ezen a fa ajtón túl van a te saját gardróbod. - ennek a szobának az ajtaját most én nyitottam ki. Ez maga volt a tökéltesség. Mint a Neveletlen hercegnőben, olyan gardróbom volt, csak éppen ezek a ruhák az enyémek voltak, és kisebb nagyobb vitrinekben nem koronázási ékszerek csillogtak.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kolifan.blog.hu/api/trackback/id/tr1002119493

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása