Egy új találkozás

2009.11.30. 19:30

-Jé nézd csak itt jön a kedvenc házépítő unokaöcsém Reflek.Vele építettem a házunkat.Tudod azt a szépet amit először mutattam.

-Ja tudom melyikre gondolsz.Arra a szép virágosra ugye?-mondom olyan hanglejtéssel hogy sugározzon az ész a hangomból.(Remélem sikerült.)

-Szia a nevem Raflek!-köszönt az unokaöccs nagyon tisztelet teljes okos  és lágy volt a hangja.A kinézete:körül belül 180-190cm lehetett.Testén még egy grammnyi súlyfelesleg sincs.Ruhája nagyon különös volt.Feszes póló aminek a hátán két hosszú direkt(legalábbis nekem úgy tűnt)  kivágott rész, izmos lábán sárga vagy éppen zöld cica gatya.Eddig azt hittem hogy minden fiúnak rosszul áll a cica gatya de rajta kifejezetten csinos volt.

-Mi az a kivágás...-nem bírtam mondani mert Raflek a szavamba vágott.

--A hátamon?Azok a szárnyaimnak vannak.És most jönne az a kérdésed hogy de hol van a szárnyad?Azok csak akkor jönnek ki ha akrom.Én nem egy átlagos tündér vagyok.én csak akkor röpkedek össze vissza amikor csak nagy szükségem van rá.

-Megmutatnád a szárnyaid?-kérdezem kicsit félve mert nem tudom hogy neki mennyire van ínyére ez dicskedés szerű mutogatás.

-Persze.-és ekkor kinyitotta szárnyait.Akora fény csóva kelekezett körülötte hogy alig láttam valamit.Míg nem...

Nagyon jól nézett ki a szárnyakkal.Ám úgy tűnik hogy a pólóján

 hiába voltak lyukak mégsem jött be ez a megoldás.

-Na hogy tetszem?-kérdezte mégis kicsiot zavarban léve.Kérem ez mégis milyen kérdés?Mondjam azt hogy a legmerészebb álmomban sem mertem volna ilyen férfira gondolni?Háát az jó kis ismerkedő duma lenne.Na jó valahogy csak megszülöm a választ.

-Háát nekem nagyon szokatlan az biztos.A földön kívül nem mindenki repked tündér szárnyakkal a levegőben,félemsztelen testel.-végre láttam egy igazi mosolyt az arcán nem csak egy olyan kis zavart mosolykát.Aztán elkezdtünk beszélgetni mindenféléről.Ami csak a számon kifér.

A bejegyzés trackback címe:

https://kolifan.blog.hu/api/trackback/id/tr321564593

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KoliFan 2009.11.30. 19:33:47

lécci ha teszett írj.
süti beállítások módosítása