Az Amosnokok

2009.12.02. 20:48

Nagyon sokat beszélgettünk.Raflek is csak mesélt és mesélt ami egyáltalán nem volt rossz mert soha nem voltak kínos szünetek.Rengeteget nevettünk.Nagyon jó fej a tündércsávó.Aztán hirtelen valamilyen hangos zajra lettem figyelmes.Raflek hirtelen megfogott a hónomalatt  és berepültünk a házába.Repülni jó volt de idegesített hogy Raflek mitől lett ilyen ideges.

-Raflek mi volt ez?-kérdeztem nyugodtan  mert nem akartam hogy még én is idegesítesem.

-Ők egy pusztító nép.Olyanok mint a sáskák.Ami csak az útjukba kerül az megeszik.évente egyszer eljönnek és lezabálnak mindent.De nálunk nem találnak túl sok dolgot  mert mindent  a házakban tartunk maximum  csak a füvet tudják lerágni a makukuk elől.

-De ők hol élnek?

-Két világgal arréb.A majuk mellet.

-De miért féltél annyira?

-Mert amikor eljönnek és látnak egy másvilágit akkor azt megölik.

-Szóval nem akartad hogy meghalljak.-mondtam hallkan.

-Igen.Még csak most jöttél és máris megölnek.-a mondat végén végig futott egy kaján vigyor az arcán.Én ezen annyire nem nevettem.Aztán hirtelen elfogott az álmosság.

-Látom álmos vagy.Kinél akarsz aludni,Nálam, vagy Prokinál?

-Ki az a Proki?

-Tudod, a kicsi róka szerű manó.Aki körbe vezetett.

-Jaa.Nálad.Nem nagy baj?

-Áá egyáltalán nem.Úgyis vágytam egy kis vendégre.Egyépként ott van a pótágy.-aztán hamar elálmosodtam.Az ágy kényelmes volt,és puha.Látszott rajta hogy nem volt sokszor használva.:D

                                                                                                            Ez itt egy Amosnok.Nagyon aranyonak néznek ki pedig valójában gonoszak és falánkak.            

A bejegyzés trackback címe:

https://kolifan.blog.hu/api/trackback/id/tr291569708

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása