Mesélnél magadról?

2010.01.04. 21:04

Ahogy beértünk leültem az ülőre erre megint mellém ült.Remélem most nem akar megint valami újjal előrukkolni.Azért azzal még várnjunk szerintem egy kicsit.Egy ideig csak nézett aztán én is ránéztem és bár féltem hogy hogy reagál erre a témára mert eddig nem nagyon mesélt magáról.Egyszer már próbáltam kérdezősködni de el terelte a szót.Na mindegy.lesz ami lesz.

-Raflek mesélnél egy kicsit magadról?Olyan keveset beszélsz magadról tőlem viszont elvártad hogy mondjak bármit is.-na jó most ugrik a majom a vízbe.Nagyon félek.

-Tudtam hogy egyszer kiszeded belőlem.Na jó.-kezdtem látni az arcán hogy megfeszül és erősen koncentrál.Próbáltam enyhíteni a feszültséget.

-Miért?Bűnoző voltál vagy bérgyilkos?-ekkor elmosolyodott-

-Inkább bűnöző.-ekkor egy kicsit lefagyott a mosoly az arcomról.-Nyugi nem voltam sem kiskorúk börtönében sem kényszerzubbonyban és hasonló dolgokhoz sem volt közöm.Nagyon szegény családba születtem.Sosem volt tele az asztal már ha egyáltalán volt asztal.Mivel sokszor hetekig egy ruhában jártunk mert nem volt más.Amikor már kicsit nagyobb lettem elküldtek ...lopni.-ekkor egy kicsit megfeszült.-A boltba csak úgy besétáltam,illedelmesen köszöntem majd csak egyszerűen leemeltem egy kenyeret és kimentem.Voltak kedves boltosok akik engedték hagy menjek el a kenyérrel a kezemben.De voltak peches esetek is.Volt olyan is amikor bottal vertek.Aztán ez így ment addig amíg 10 éves lettem.Aztán egy  nap a közeli erdőben találtam egy nagy lyukat kicsit közelebb mentem hozzá majd fejjel előre beleestem.Aztán már kb 3 éve itt vagyok.Ennyi.-na jó mostmár megynyugodtam.Mostmár, hogy kiderült nem bérgyilkos  sem bankrabló.

-Köszi hogy végre elmondtad!Megynugodtam hogy nem vagy gyilkos.-ekkor végre először a történet folyamán elmosolyodott.

-Egyépként egyszer megfordult a fejemben hogy pénzért megöljek valakit.Ami azért 10 évesen elég durva.

-Háát az.Én szerencsére nem félig kényszerből választottam ezt az utat.

-Kényszerbőől?-ekkor felemelte a hangját és én egy kicsit kezdtem félni tőle.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kolifan.blog.hu/api/trackback/id/tr541646484

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása