Vihar

2010.01.04. 21:30

-Raflek mi a baj?-kérdztem aggódva.

-Én nem kényszerből jöttem le.Én soha nem hagytam volna ott a családomat egyedül a testvéremmel.Én csak véletlenül estem bele a lyukba.Ha tudnám hogyan haza mennék és segítenék tovább a családomnak.Te ténleg azt hiszed hogy cserben hagytam a családomat csak azért hogy csak nekem jobb életem lehet itt?Istenem!Te ténleg ilyennek látsz?Aki cserben hagyja a szeretteit csak azért hogy neki jó legyen?Hát nem.-na és ekkor már majdnem sírva fakadtam újra hogy én nem azért mondtam hogy megbántsam csak én egy ilyen helyzetből menekültem volna.-Nagyott csalódtam benned Fruzs.Nem hittem volna hogy ilyennek látsz.És ha most megbocsétasz kimennék egy kicsot levegőzni!

-Raflek kérlek várj!-ordítottam sírva-Én nem akartalak megbántani.-erre becsapta az ajtót.ennyi volt?Az én első nagy szerelmem elsőlátásra  egy buta mondat miatt képes itt hagyni?Ekkor leültem az ülőre az arcomat a kezembe temettem és elkezdtem zokogni.Majd bejött Raflek.

-Kiordibáltad már magad vagy még van valami ordítani valód?-mondtam dühösen.

-Szeretnék bocsánatot kérni azért ahogy kiabáltam veled szinte oktalanul.

-Szeretlek Raflek és nem szeretttelek volna elveszíteni egy hüje mondat miatt.-aztán megcsókolt.Ez afféle bocsánat kérő csók volt.Aztán megöleltem és egyszerűen nem mertem elengedni.Féltem attól hogy elmegy és nem jön vissza ami irreális volt ahoz képest hogy az elöbb kért bocsánatot.Nem baj.nem mindig kenhető az ember barátja kenyérre.Mostmár kezdtek felszáradni a könnyeim. Raflek este már melletem aludt ami csak abból a szempontból fontos hogy eddig azért nem aludt melletem mert félt hogy megsérti a magánszférámat.Aztán elmagyaráztam neki hogy már nem sért meg semmit hogyha melletem alszik sőt segít.

A bejegyzés trackback címe:

https://kolifan.blog.hu/api/trackback/id/tr341646626

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása