Búcsú után

2010.04.26. 20:00

Miután elmentek a srácok, én szomorúan kullogtam a ház ajtaja felé.Lor is észrevette,hogy szomorú vagyok ezért átkarolta a vállam és csak annyit mondott:

-Ne félj,nem lesz baj!-majd rám mosolygott.

-Te nem aggódsz hogy történni fog velük valami amíg vadásznak?Külömbenis:Mire vadásznak?

-Mindenre ami él, és azüldözésük izgalmat kellt bennük.Bár nem mindig sikerül elkapni egy-egy példányt de leglább megfuttatták magukat.Ám van amikor...-ekkor elhallgatott.

-Mi az Lor?-kérdeztem aggódva.

-Ááá semmi.Inkább nem mondom.Hülye ötlet elmondani._-De az istenért mi az?-kérdeztem úgy hogy már szinte ordítottam.

-Van amikor valamelyik fiú/férfi megsérül.Raflek azért nem adott neked csókot, mert félt.2 éve egyik barátjuk is elment velük vadászni és nem jött vissza.Pár nap múlva az öregek megtalálták a holt testét a medve barlangban.-ekkor teljesen elsápadtam.ÚRISTEN!Lehet hogy soha többé nem látom viszont Rafleket?Elkezdtek gyűlni a könnycseppek a szemembe.Majd egy elkezdett szépne lassan legurúlni az arcomon ,majd után a következő,és az az utáni és így tovább.Egyszercsak Lor megölelt és szinte már ő is sírt, de azért azt mondta:-Nyugi!a fiúk ennél okosabbak!-de valamiért most ettől sem ő sem én nem nyugodtunk meg.-amúgy annak a fiúnak direkt mondták hogy ne térjen el a magadott útról de ő csak  azért is arra fele akart menni.Amúgy a fiú nem volt valami tapasztalt és nem ismerte még  a helyet úgy mint Granék.Ne félj, jó?Ha te félsz és sírsz akkor bennem is eloltod a bizalom lángját.Léccives nyugodj meg!Csak egy hétről van szó se többről,sem kevesebbről.-próbáltam hallgatni Lorra és lenyugodni de valahogy ez a story nem ment ki a fejemből.                                                

A bejegyzés trackback címe:

https://kolifan.blog.hu/api/trackback/id/tr271953446

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása