Félek

2010.05.28. 09:49

Nagyon hiányzott Raflek de mit volt,mit tenni muszáj volt magam valahogy elfoglalni magamat.Eszembe jutott, hogy talán Lor körbevezethetne itt, ezen a környéken is. Talán lehet, hogy itt is újjabb legendák megismerésére kerülne a sor.Ez a program nem tűnt rossz ötletnek és még Lor is élvezné.Vagy mi lenne ha megkérdezném hogyha megkérdezném, hogy miért szólítja Raflek a nővérének miközben ő is tudja, hogy nem az?

- Lor téged miért szólít Raflek a nővérének? Mert valójában nem vagy az, és ezt te is tudod- kérdeztem. Kezdtem rájönni hogy ez nem volt jó- ötlet mert Lor elsápadt.

- Nem én vagyok a nővére?-kérdezte dühösen és csalódottan.-Ezt meg hogy érted?

- Á semmi. Csak vicceltem...-próbáltam valamilyen nyálas mosolyt erőltetni az arcomra.

- Te valamit tudsz amit én nem. Mondd el!- úgy tűnik sikerült elcseszni a kapcsolatunkat, már az első napon.Vettem egy nagy levegőt, majd nekikezdtem. Láttam rajta, hogy mennyire dühös. Inkább mondtam.

- Raflek nem itt született hanem a földön. Ő is csak véletlen került ide. De te ezt hogy nem tudtad?Nem tűnt föl hogy évekig nincs öcséd majd hirtelen lesz egy 12 éves testvéred?

- Anya azt mondta hogy egy háborúban elvitték és csak most hozták haza.Akkor úgy tűnik ez nem volt igaz és nem háborúban volt hanem csak fent a földön.-ekkor a hangja egy kicsit elcsuklott a könnyek miatt.Annyira sajnáltam, hogy így elrontottam a kedvét. Majd hírtelen a elkezdett szinte zokogni.

- Évekig abban a tudatban éltem hogy Raflek tényleg a rokonom, és ezt most így kellet megtudnom?Ha te nem jössz lehet hogy úgy halok meg hogy nem tudom az igazságot. És nekem sokkal jobb lett volna.-ezt halkan de dühösen mondta.

-Miért kellet elrontani a családi békénket?-ordított velem.

- Lor megértem hogy csalódott vagy de egyszer úgyis megtudtad volna. Ne engem hibáztass azért, mert a családod átvert. Én nem voltam itt csak idecsöppentem.Honnan tudtam volan hogy nem tudod?Én nem tudtam semmit.

-Talán meg kellet volna kérdezni hogy el lehet e mondanod.Ha nem lettél volna ilyen pletykás k...a akkor még mindig béke lenne a családban.

- Nincs jogod hozzá hogy engem e szóval illes. Nem ismersz és nem is fogsz, mert elmegyek. Ha ennyire utálsz azért mert a családod hülyének nézett akkor jobb lesz ha itt hagylak titeket.Lor sajnálom hogy ez így alakult és üzenem Rafleknek hogy szeretem.

-Átadom.-mondta sértődötten.Én fogtam a cuccomat, és elindultam kifelé a városból.Amint megyek már vagy egy fél órája hirtelen ujjongás üti meg a fülem. Hátra nézek a sokat emlegetett pusztító nép került a szemem elé.Elkezdtem futni míg nem egy széles fához nem értem.Azt hittem már megmenekültem, és kifújhatom a levegeőt de hátulról egy kard szegeződött a nyakamhoz.Amint hátra nézek egy ellenséges katona mosolyog felém. ...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kolifan.blog.hu/api/trackback/id/tr522037393

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása