Tehát ahogy már ez első storyban leírtam ahogy tekerek a fény felé valami nagyon furcsa olyan sötét erdő szerű valami tárult elém.Egy kicsi cuki kis manó és róka szerű embörke szólított meg.(a mérete nem lehetett nagyobb mint fél méter, de a fenekéből dús vörös farkinca lógott ki, és álláról dús vörös szakáll .lógott le.A szőrtelen testéből négy vörös szőrös mancs, füleit hosszú vörös szőrszálak fedik le.)

-Hé te meg ki vagy?-kérdezi rosszindulatúan.

-Én Fruzsina vagyok.És csak véletlen kerültem ide.Hidd el ha tehetném visszamennék.-bár ez hazugság volt mivel előtte persze felfedeztem volna ezt a kis földalatti világrészt.A manó csak állt és bámult mintha földönkívüli lennék.( bár ez az ő szempontjából igaz mert én ténleg a földön kívül ő pedig a földön belül lakik.)Aztán a manó újra megszólalt:

-De ha már így itt vagy igazán körbevezetnélek itt a mi kis világunkban.Ez itt Metjet World.Én vagyok egy úgymond főmufti.Veled szemben található egy mi úgy nevezzük hogy a város szíve mivel itt található a fő tornya a városnak.A toronyban pedig van egy tojás.Egy sárkány tojás.Azért van ott mert ha napfény éri kikel.De a tojáshéj gyémántból van és ha kikelne meg-enné a sárkányka.Ezért fontos nekünk ez a tojás.Úgy mond ez a város jelképe.És nagyon vigyázunk rá hogy el ne lopják a Nickjet Worldiek.-erre a manó dühbe gurult.

-Kik azok a Nickjet Worldiek?

A bejegyzés trackback címe:

https://kolifan.blog.hu/api/trackback/id/tr731559532

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása