Körbevezetés 2.rész

2009.11.29. 19:16

-Itt található a város bejárata.Ez a hosszú út vezet be a házba.A kövek akkor lettek lerakva mikor lerakták az első ház alaptégláját.-meséli nagy lelkesedéssel a manó.Nekem úgy tűnt hogy nagyon büszke a városára vagy lehet hogy csak jó színben akarja feltüntetni.

-De hogy lehet az hogy a város tornya a város határán van de a vársoba vezető út vagy 100 méterre van tőle?-kérdezem kicsit kötöszködve mert ez nekem nagyon furcsa volt.

-Háát azért mert amikor a torny épült nem tudtuk még hogy késöbb milyen lesz a föld terület hogy rá lehet e építeni a várost.A torony még a két király korszakában épült.Ez itt az én  

házam.Nagyon szép, mi?Én építettem meg egyik tündér unokaöcsém Reflek.Majd bemutatom neked ha ott fogunk tartani.De mivel msot nálunk délután van és mindenki alszik ezért most ha akarnám sem tudnám bemutatni neked a lakókat.Szóva a következő ház amit látni fogunk az a királyi főház lesz.Nagyon díszes az is és öreg.Csak sajna 20 méter van a 2 ház között.Ja ténleg naálunk van egy olyan szokás hogy mindenki saját maga és még egy társa építheti a házát.Szóval a következő ház története is elég érdekes.Na réges régen...

A bejegyzés trackback címe:

https://kolifan.blog.hu/api/trackback/id/tr711561472

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása