Fölényben

2010.01.26. 21:09

Mivel veszekedésben nem voltam túl jó reggel 10kor ébredés után 10 percel feladtam hogy harcoljak Raflekkel, ezért dél körül elindultunk  Lorhoz.A házuk gyönyörő volt.Lor nagyon boldog volt mivel már nagyon unta a férfi társaságot.Az ő mosolya is olyannyira tökéletes volt mint Rafleké, viszont alacsonyabb volt, vékonyabb, és a haja is sokkal szőkébb mint rafleké.Aztán megint kimentünk a kertbe.A ház még a kertből is nagyon jó nézett ki hát még az utcárol!

-Szia!Bizonyára te vagy Fruzsi ugye?Majd csinálhatunk mindenféle nőies dolgokat.Ruhapróba meg vásárlás...meg mindenféle ilyeneket,-én próbáltam mosolyogni de valahogy 2 órával kelés után nem ment.Én is szertem az ilyenket de most még nem megy hozzá a jó pofa vágás.

-Na jó nekünk mennünk kell.Majd egy hét múlva találkozunk.ha majd hozunk haza húst a vadászatból megsütitek ?

-persze majd megtanítom Fruzsit is az apró süési praktikákra amiket itt Nickjeten használunk.-majd Gren(Lor férje)megcsókolta.Majd Raflek is odajött hozzám megölelt adott egy puszit.Utána kartam menni hogy megcsókoljam de nem volt hozzá elég jó hangulatom.Aztán elmentek.Lor átölelte a vállamat ,gondolom észrevtte  hogy ez nekem egyáltalán nem fekszik jól hogy Raflek  elmegy és itt hagy egy (gyakorlatilag) ismretlen emberrel.

A bejegyzés trackback címe:

https://kolifan.blog.hu/api/trackback/id/tr931704919

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása